вторник, 30 март 2010 г.

Търговски бойкот на рекламодателите в „Биг Брадър” !

Търговски бойкот на рекламодателите в „Биг Брадър” събира съмишленици в мрежата !

Над 1000 души се присъединиха към кампанията на „Солидарна България” часове след обявяването й !


Гражданската дискусионна мрежа "Свободна България" апелира за тотален бойкот на риалити-шоуто "Биг Брадър Фемили" по Нова телевизия. Само часове след старта на кампанията в социалната мрежа Фейсбук на 29 март, към каузата се бяха присъединили над хиляда потребители и броят им продължава да расте лавинообразно. Своеобразният граждански протест включва две самоограничения – нито един sms за обявените в предаването зрителски гласувания и търговски бойкот на стоки и фирми на рекламодателите в „Биг Брадър”. Публикувана е листата на основните рекламодатели на шоуто, която всеки може да допълни от наблюденията си над клиповете в рекламните паузи. Организаторите си дават сметка, че зрителите едва ли ще се откажат от всички стоки и фирми, но разчитат на това, че дори ограничен по мащаб, търговският бойкот се отчита от маркетинговите отдели на съответните фирми.
Инициаторите на витруалния флашмоб се въздържат от мотиви, защото всяка дискусия относно темата, селекцията на участниците и посланията на този формат „налива вода в мелницата на продуцентите”. Участниците в инициативата обаче не пестят думите си по адрес на последното издание на „Биг Брадър”, което според тях е надминало всички граници на приличието. Те призовават екипа на предаването да се извини на зрителите и да премести часа на излъчвания след 23ч. Според тях децата незабавно трябва да бъдат изведени от тази "Къща на ужасите" „Най-сетне трябва да се противопоставим на пошлостта и извратената представа за семейство, която натрапват от наше име”, пише един от съмишлениците в групата. Други предлагат да се направи подписка срещу предаването и да се депозира до СЕМ, а той от своя страна да се произнесе по съдържанието на „Биг Брадър Фемили” – участието на деца, сцените на агресия, насилие и излъчването на кадри с откровено порнографско съдържание.
„Хубаво е да се бойкотират стоките, но по-важно да се бойкотира Нова телевизия, която от години съществува само благодарение на простотиите”, пише друг от съмишлениците. „Ако не бяха всичките Биг брадъри досега, внушаващи на доверчивия зрител, че каймакът на утайката са VIP, тази телевизия вече щеше да е забравена, пред фалит и с минимален рейтинг”.
Гражданската акция обаче едва ли ще стресне продуцента Нико Тупарев, който среща безрезервната подкрепа на ръководството на Нова телевизия. Всички вътрешни продукции на телевизията, както „Шоуто на Иван и Андрей” с впрегнати в отразяването на риалити шоуто. Стигна се дори до парадокса водеща новина в „Колендар” да бъде сексът между двама от обитателите на Къщата на „Биг Брадър”.

http://galleria.bg / Бг Таймс

0 коментара:

Публикуване на коментар

 
Big brother operation Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template